آخرین اخبار
کد مطلب: 80499
برنامه‌هاي اضافي که حافظه گوشي را اشغال مي‌کنند؛
از چند درصد اپليکيشن‌هاي گوشي خود استفاده مي‌کنيد؟!
تاریخ انتشار : 1393/06/08
نمایش : 1731
چندين ماه پيش لانچري به نام aviate معرفي شد که برنامه‌هاي کاربردي پر استفاده شما را دم دستتان قرار مي‌دهد و بر اساس دسته بندي و ميزان استفاده شما از برنامه آن‌ها را کنار هم مي‌چيند.
به گزارش سلام لردگان؛ کمي گذشت و ياهو به اين لانچر جالب علاقه مند شد و در نهايت اين لانچر را خريد و آن را به انحصار خودش در آورد. طبق اطلاعاتي که اين لانچر از کاربران جمع مي‌کند ياهو مي‌تواند مشخص کند پر استفاده‌ترين برنامه‌هاي کاربران و نسبت آن‌ها به هم چقدر است.

امروز ياهو اطلاعاتي منتشر کرده مبني بر اينکه کاربران زيادي بدون اطلاع از کاربرد برنامه‌ها اقدام به نصب آن‌ها مي‌کنند که نه تنها حافظه رم را اشغال مي‌کند بلکه ممکن است تجربه کاربري را به کل دچار مشکل کنند و در اجراي برنامه‌هاي ديگر هم اختلال به وجود بياورد.

اين اطلاعات ادعا مي‌کنند که به طور متوسط کاربران ۹۵ برنامه نصب مي‌کنند اما به صورت روزانه فقط از ۳۵ برنامه استفاده مي‌کنند. صحت اين آمار را زياد نمي‌توان تاييد کرد زيرا اکثر کاربران عادي اندرويد لانچري نصب نمي‌کنند که به جمع آوري اطلاعات کاربران بپردازد و فقط مي‌توان اين اطلاعات را در مورد استفاده کنندگان لانچر ياهو اذعان کرد.

بيشترين برنامه‌هاي مورد استفاده کاربران برنامه‌هاي حمل و نقل هستند که در بازه زماني ۵ الي ۸ صبح استفاده مي‌شوند همچنين برنامه‌هاي آب و هوا در صبح‌ها و بعد از ظهر‌ها بيشترين استفاده را دارند همچنين برنامه‌هاي رسانه اي پس از اوقات شام خوردن و برنامه‌هاي پيام رساني و تماس در زمان‌هاي کاري بيشترين ميزان استفاده را دارند.

شما از چه برنامه‌هايي بيشترين استفاده را داريد؟

منبع. دريچه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس